|
Legfrissebb hozzászólások (343 - 362) (Témakör: Ayahuasca)
| | | | | | | | | | Nekem most majd 6 hónap a tanítás, és néhány napja gondolkodtam el nagyon lassan arról, hogy egyáltalán igyak ismét. Pedig nem bántott, és szép dolgokról is beszélt sokat.Régebben hónapokig hetente többször is ittam. Csodálatos időszaka volt az az életemnek. A mostani se rosszabb egy fokkal sem. Az a pár hónap olya volt rég, mint mikor megszülettem. A mostani időszak meg inkább mint amikor járni tanulok.:) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Érdekes, nekem minden utam más és más, soha nem jön kétszer ugyanaz. Persze ha nem sikerült áthozni a tanítást a hétköznapi életbe, van hogy újraosztja, de akkor drasztikusabb formában. Ha valamit nem akarok látni, először próbálja finoman illusztrálni, de ha makacskodom, akkor odab@sz. Így volt ez nemrégiben is, egy hónappal ezelőtti vetítés most kerül a helyére. Ahogy eddig tapasztalom, az embereknek általában szükségük van két teázás között 2-3 hónap feldolgozási időre. Láttam csúnyán elveszni a másikat, a mértéktelen halmozástól, azóta sincs meg magának. Igen, azt látom, hogy nem való ez mindenkinek. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Nem ismételném magam, többet beírtam ide. Keress rám. :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | greenman: Az utóbbi hozzászólásaid célja már egyértelmüen csakis a másik hozzászóló személyes sértegetése, úgyhogy: kispad. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Szomorú látni greenman, hogy lassan nem marad egyetlen kör sem, amiben megtűrnének téged a viselkedésed miatt. Nagyon tehetséges volnál és a képességeid is nagyon jók volnának, ha nem herdálnád el mások gúnyolására és alázására. Kívánok neked mielőbbi ébredést és gyógyulást. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Nagyon vicces volt az utóbbi utam, mert egy kissé alábecsültem a főzetem erősségét, és az eltervezett dalnoki képességeim fejlesztése helyett hamar egy testelhagyásos dimenzióutazássá módosult a történetem. :) Azóta is minden nap elnevetem magam azon, hogy csak egyetlen négyzetmétert nem fedtünk le takarókkal a húsz négyzetméteres helységben, és én pont azon a kis zugon szálltam ki pillanatokon belül a testemből és váltam magatehetetlenné. :D Minden evilági fizikai ingert éreztem amellett, hogy több térben és időben voltam jelen egyszerre a testemen kívül, tehát éreztem, hogy rendkívüli módon fázom és kezdek megbetegedni, mégsem tudtam tenni semmit, hogy akár 30 centivel arrébb másszak oda, ahol már fedve van a talaj. Tehát olyan szinten megkaptam a tanítást a segítők szerepéről és kiképzéséről, hogy azt ennél jobban átadni nem lehetett volna az életben. :)) Aki segítők nélkül utaztat, az nagyon felelőtlen, és az is, aki utaztatás előtt nem próbálja ki a főzetet! Áldom az eget, hogy nem volt olyan személy mellettem, akiért felelősséget kellett volna vállalnom, és így lehet jókat nevetni ezen az egészen. :D :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Kedves s1c0r4x!
Csupa jó dolgokat mondtál, amiről beszélsz azt én is látom. Az alázat a kulcs, azon keresztül lehet haladni a tiszta úton. Másfelől ahogy beszélsz rólam, olyan benyomásom támad, mintha azt képzelnéd, hogy ismersz engem, és látod ki vagyok, másfelől az alapján amit mondasz, amit képzelsz, az meg sem közelíti a valóságot. Azt látom, hogy amikor az emberek elkezdenek tanácsokat osztogatni, akkor inkább az arról szól, hogy ők hol tartanak az úton, mik a tapasztalataik, abból miket vontak le, mik a következtetéseik, a szándékaik, és hogy azt próbálják továbbadni a tanácsaikon keresztül. Valójában sosem arról a személyről árulkodik egyetlen tanács sem, akinek szánják, hanem arról aki azt osztja. Tehát köszönöm a jó szándékodat, hogy beszéltél magadról, a gondolataidról, és azt javaslom, ha közelebb szeretnénk kerülni a valósághoz, hogy ki kicsoda, és miben van, akkor kérdezzünk a másiktól, beszélgessünk a tanácsok és az elemzések helyett. Szeretem megosztani az élményeimet, mert leszámítva pár ellenséges kritikát, amik persze szintén csak a kritika tulajdonosáról árulkodnak, és arról, hogy ő hol tart az útján, sokak számára segítségül lehet, hogy mire érdemes figyelni az út során és mire nem. Én kezdő utazóként nagyon örültem volna, ha olyan élménybeszámolókat olvashatok, amiből ki tudok venni néhány hasznos útmutatást, ami segítségemre lehet az adott váratlan pillanatban, illetve az előkészületekben. Esetleg érdekelne a te élményed ahelyett, hogy az enyémet elemzed, és téves következtetéseket vonsz le. Biztosan sokunk javára válna.
Köszönettel, és tisztelettel
Metronóm |
| | | | |
| | | | | | | | | | Mentronóm szerintem jó úton haladsz, de sokszor csak a szemedet használod. :) Mondom ezt úgy, hogy lassan egy évtizede szerkesztek pár a témába vágó oldalt itthon, és magam is érdeklődöm a téma iránt. A sámán sovány és hasonló általánosításokkal azért lesz nehéz dolgod, mert kategórizálsz. Az egész szellemi lét eleve ott kezdődik, amikor a szavak, kategóriák elfogynak. Figyelj befelé és ne azt kérd az istenedtől, hogy tisztítson ki belőled minden káros érzelmet, hanem hogy vedd észre a saját sámánjaidat. A szellemi világ a való világ leképezése minden kultúrában. A vonalat csak mi raktuk oda. Jól akarsz kinézni? Sportolj keményen. Pénzt akarsz? Gondolkozz keményen és kreatívan akár évekig. Spirituális fejlődést akarsz? A legnagyobb kritikusaid azok a sámánok, akiket a jóisten melléd rakott, hogy tanulj tőlük. A sámánságról ha lebontod a köré épült mítoszt, leporolod, és újra előveszed, nem marad más csak egy eszenciális alázat a természet és a környezet felé. A munkát így kezded magadon. Az Ayahuasca egy titkos lépcső ebbe a toronyba, amin üvegablakok vannak. Láthatod, merről jöttél, és azt is, merre mész. Viszont lépni és az erdőn átvágni senki nem fog helyetted.:) Legjobbakat |
| | | | |
| | | | | | | | | | Attól tartok én is... :)))) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Aki tud, az tudja miről beszélek. Aki pedig nem tudja, nevezheti magát bármilyen sámánnak, attól még nem válik azzá. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Ezen meg az ázsiai sámánok sértődnének meg akik alkohollal esnek transzba :))) Ahonnan nem mellesleg a "sámán" mint szó származik... :))) Mondjuk ők meg gombáztak régebben, de a gomba mellé meg illik az alkohol ha nincs mao... Amit írsz a "mao-sámánokra" igaz lehet talán.. De az sem zárja ki hogy versenyidőszakon kívül ne egyenek egy kis kolbászt... Általánosítani a világ sámánizmusára nem szerencsés, de te tudod... |
| | | | |
| | | | | | | | | | Aki Mao-gátlót fogyaszt rendszeresen, az eleve nem iszik alkoholt. Illetve az alkohol hatása sem vonzó egy valódi sámán számára. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Ha ezt a pocakos sámánok meghallanák... "Mi az a sörhas Feri, nem vagy Sámán!!!" :DDD |
| | | | |
| | | | | | | | | | Honnan ismered fel a valódi gyógyító sámánt?
1, Testalkata vékony, hiszen folyton növényekkel kooperál, rendszerint diétázik, mivel ismeri a természeti erők törvényeit, s azt mélyen tiszteletben tartja. 2, Nem fél a haláltól, ezért az életével sem lehet megvesztegetni, szabad mindenféle földi rabigától, számára nem a pénz a mindenható. 3, Saját belátása szerint dönt arról, hogy kit, mivel és hogyan kezel, nem kínál beárazott étlapot a hozzá fordulónak, hogy az válasszon ínye-kedve, s pénztárcája vastagsága szerint. 4, Nem lát konkurenciát a hasonló képességű embertársaiban, ehelyett inkább szövetségeseket keres, hogy mielőbb visszatalálhasson az ember a természet tiszteletébe és szeretetébe, mely bölcsője volt annak, s számára örök otthonául szolgál. 5, Saját főzeteit nem árusítja, hiszen tudja milyen felelősséggel jár annak megfelelő használata, nem adja azt hozzá nem értő kezekbe, veszélyeztetve ezzel emberek egészségi, netán mentális állapotát. 6, Kizárja köreiből az ártó szándékot, megvédi közössége tagjait a sötét erők támadásától, nem használ manipulatív eszközöket, módszereket körének bővítésére, tisztában van vele, hogy ezek alkalmazása vakságot, és képtelenséget okoz. 7, Alázattal teszi dolgát, hiszen jól tudja, hogy alázat nélkül nincs tanítás és tanulás, nincs gyógyító képesség, nincs bizalom, nincs szeretet. Alázat nélkül csak hatalmaskodás, és ártalom van. 8, Nem félti tudását megosztani másokkal, viszont nem adja át bárkinek. Következetes, mivel látja, hogy bármit lehet ártó szándékkal használni. Nem oszt diplomát, hiszen aki tud, annak nincs szüksége hitelesítésre, egyszerűen teszi a dolgát, és az emberek keresik. 9, Nem áldozat számára a szolgálat, s nem rest fejet hajtani tapasztaltabb mesterei előtt. Mentes minden nagyravágyó törekvéstől. 10, Nem szidja az "álsámánokat", viszont felhívja a figyelmet azok ártó tevékenységére, mert az ő célja nem a butítás, hanem az ember ébredése.
Válljék mindannyiunk egészségére! |
| | | | |
| | | | | | | | | | Én mindig megfogalmazok egy szándékot, elmondok egy imát, mielőtt belekezdek az utazásba. Legutóbb azt kértem, hogy tisztítson ki belőlem minden káros érzelmet, fájdalmat, szenvedést, adjon új életerőt, újítson meg. Nos, lehet, hogy elég lett volna csak a felét kérnem, ugyanis olyan mély tisztításban volt részem, amit lehet hogy nem kérek, ha előre tudom mennyi fájdalom van bennem. Ráadásul az volt az élményem, hogy nem csak a sajátomat hánytam ki, hanem rajtam keresztül mindenkiét, aki közel áll hozzám, akit szeretek. De nem volt kellemetlen a hányás, inkább felszabadító érzés volt megszabadulni a sok mocsoktól, amit a bántalmazások során magamba nyeltem. Olyan 2-3 órás intenzív folyamat volt a tisztulás, persze időtlennek tűnt odabentről, de nem féltem a végtelentől, minden kiáramlástól könnyebbnek és boldogabbnak, nyugodtabbnak, tisztábbnak éreztem magam. Aztán elkezdtem emelkedni, és mintha egy puha meleg vattaszerű pihenő helyre kerültem volna, ahol mintha új testet kapnék, minden sejtem kicserélődött. Rengeteget aludtam ezután, nagyon kellemes álmok jöttek, nagyon élveztem, feltöltött az élmény. Egy napot átaludtam, és még mindig azt érzem józanságomban, hogy kicserélődött minden sejtem. Semmiféle fájdalom, szomorúság nincs bennem, ami előtte volt. Persze emellett még rengeteg információ és tanítás jött az út során, ami hirtelen úgy tűnt, mintha azonnal el is felejteném, csak áramlok a folyamban, a változásban, és akkora az ismeret mennyiség, hogy azt hiszem, erre képtelenség emlékezni. Mégis az utazás után, a következő hetekben, hónapokban szépen fokozatosan felszínre tör az út során elraktározódott információ, és ha nem is tudatosan, de befolyásolja, meghatározza a döntéseinket, természetesen pozitív irányban. Számomra mindig csodálatos tisztulást és újjászületés élményt ad az Aya, és egyre inkább azt látom, hogy nem mindegy, hogy milyen szándékkal, és mekkora alázattal, tisztelettel megy bele az ember. Illetve pontosan meg kell fogalmazni a szándékot, szerintem ez is nagyon fontos. Ha mindent kérek, nem csak egy konkrét szeletet, akkor bizony mindent fogok kapni. A zene is számít, van egy vezető jellege, segít megtartani a kapcsolatot a valósággal, nem hagy beleveszni a végtelenbe. Legutóbb csendben utaztam, és olyan mélyre mentem ezáltal, hogy elfelejtettem az életemet, mintha soha nem is létezett volna. Ez lehet másokat megrémísztene, és pokoli küzdelembe kergetne, tehát én javaslom a zenét az utazáshoz. Illetve aki fél, annak jobb kisebb dózisban kezdeni, és út közben esetleg rákortyolni még, mert ha nagy egóval hörpint az ember, az megint csak megijesztheti, mikor beüt a váratlan. Az ideális újjászületés élményhez, azt tapasztalom, hogy nem kell más, mint egy megbízható ember jelenléte, aki nem fél, aki betakar, hogy véletlenül se fázz. Esetleg ha szép hangja van a segítőnek, az jó ha énekel. Az újjászületés élményhez nem passzol a hamis hang, félelmet, diszharmóniát, belső poklot ébreszthet. Lágy és finom dallamok, hangszerek szükségesek az ideális mély gyógyuláshoz. Az erős dobolás például még árthat is annak, aki egy újjászületés élményben találja magát. Tehát aki mély gyógyulásban szeretne részesülni, az nem megy nagy csoportos bulizós Aya szertartásra, vagy ha megy, akkor csalódni fog. Az a jó, ha már eljutunk addig, hogy nem félünk belemenni, hanem a félelem helyett inkább az izgalom tölt el. Onnan már minden könnyebb lesz. A női szertartásvezető is megidézi az újjászületés élményt, egy anyai jelenlétet ébreszt, tehát aki újjászületni vágyik, az női átsegítőt keres. |
| | | | |
| | | | | | | | | | A sámánkodás nem minden sámánnak "szakma". Van amelyiknek hívatás, és ha nincs mit, akkor nem eszik, de nem árt az embereknek azzal, hogy űzérkedik gyógyítás helyett. A sámán név már annyira le van járatva, hogy lehet ezt nem is sámánnak kellene mondani, aki valóban gyógyít. |
| | | | |
| | | | | | | | | | PostMan: A sámánkodásban mint minden emberi szakmában megy a rivalizálás, a piacszerzési törekvések. A dzsungel mélyén ülő sámán sem ingyen sámánkodik. Magyarországon nem könnyű megélni, sámánoknak pláne nem, emiatt bizonyos körök szövetkeznek egymással, jó pofiznak, ezek mind megélhetési törekvések. Minden más rizsa... A sámánizmus egyfajta politika is... hány embert tudsz elcsábítani hozzád... Aki ebből él kénytelen trükközni... Mit nem értesz? Vagy min vagy meglepődve? Azon múlik ezeknek az embereknek az.. hogy egyel vagy kettővel több ember keresi fel őket, hogy tud-e enni adni másnap a gyerekének... Érted mi a motivációja a "harcnak". Én szerencsére nem a sámánizmusból élek, így ebből kimaradok.... Nem szoktam bántani a "sámánokat" csak amikor már olyan inkorrekt arcátlan dolgokat művelnek "spirituális" néven, és közöm van hozzá valamilyen úton, akkor nem megyek el szó nélkül... Ennyi.. A világ nem rózsaszín, sosem volt az, de van ahol létre lehet hozni ilyen tereket... Jó esetben ez az otthonod... Vagy megfelelő emberekkel, megfelelő helyen... |
| | | | |
| | | | | | | | | | Postman, én úgy látom, hogy azok a sámánok, akik bizniszként tekintenek az Ayahuascára, sosem fognak szövetségeseket keresni, mert nem az emberek gyógyítása a céljuk, hanem hogy minnél több pénzt keressenek. Ezért köpködnek egymásra, látnak mindenkiben konkurenciát. Azok a sámánok pedig akik valóban gyógyítanak, inkább szövetségre törekednek, hogy minél több ember ébredjen fel a természet szeretetébe, önmagába, mert ez a született gyógyítók és a természet közös érdeke. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Azt tapasztaltam, hogy külön főzve a Chaliponga nem áll el, penészes lett másfél hónap után lezárt üvegben. Ez nagyon meglepett. Yage-val egybefőzve semmi baja. |
| | | | |
|