|
Legfrissebb hozzászólások (643 - 652) (Témakör: Aktuális archívum 1001-2000)
| | | | | | | | | | Lelassult az idő, vagy a daath óra siet? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Van a világban egy fa. Arra egyszer valaki fedobott egy bicikli gumit. Aki leveszi megvilágosodik. Az is aki feldobta. |
| | | | |
| | | | | | | | | | a bálványimádást úgy képzelem, hogy építünk magunkban valamit /egy elképzelést, egy szokást, ha úgy tetszik egy mintát/ aminél rendszeresen áldozunk. pl. valamit eszközből céllá emelünk. czr: :)) az önmagáért valót úgy értettem, hogy nincs köze semmihez. egy végtelen játék amit nagyon rég óta játszanak emberek, és örökké tudják ezt játszani. |
| | | | |
| | | | | | | | | | doki:minden onmagaert valo. |
| | | | |
| | | | | | | | | | doki: persze, különben káosz lenne. a macska nem attól macska, mert valaki ilyen betűsorrendben rakta ki a nevét. akkor minden ember ugyanúgy hívná :) az élet fölé emelés az az ismerettel beérés a tapasztalat helyett?
reggel a lukácsban gondolkodtam azon, hogy ha fognék és meghatároznék egy élményspektrumot (bár abból igazán csak egy van), és az egyes meghatározható szelvényeit leírom "betűkként"(formákként, tökmindegy), akkor az egyes "szavak" később (sőt, akár véletlen betűcsoportok is) visszakonvertálhatóak e élményekké a kotta alapján? mi kell ahhoz, hogy értelmes szavak legyenek bekőlük? mert az élvezhetőség/kifejezhetőség nem lehet szempont... bár asszem a dolog a glossolaliához közelítene :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | a matematika sem más, mint összefüggések megismerése. csak teljesen önmagáért való. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Szerintem ilyen összefüggések felismeréséből sokkal jobb jelesnek lenni ;)) |
| | | | |
| | | | | | | | | | ...es csodalkozom ,hogy sosem voltam jeles matekbol?! :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Isten=Szandek=Tudat Ido=100%siker Elet=a tanar aki a leheto legbonyolultabb keplettel magyaraz En/Egyen=a nebulo aki elfelejtette ,hogy autodidakta modon is lehet tanulni. Ego=a tudat,hogy te ezt valamikor regen kivulrol tudtad |
| | | | |
|