|
Legfrissebb hozzászólások (693 - 702) (Témakör: Mozi "másképp": a pszichedelikus filmek)
| | | | | | | | | | nem tudom hogy a London című filmet láttátok-e már, de ajánlom mindenkinek!!:D |
| | | | |
| | | | | | | | | | Kötelező megnézni vagy megszerezni. Végre nem egy olyan film, aminek a képhatásait nem egy olyan tervezte, aki nem próbálta ki vagy legalább nem kérdezett meg egy használót. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Hát engem is nagyon meglepett.. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Jaja, ez a Blueberry (aka Renegade). Meglepő, hogy kereskedelmi tv-ben ilyent leadnak, viszont ha RTL, akkor beloopolt reklámokkal szétvágdalt verzió. Jobb egyben. |
| | | | |
| | | | | | | | | | LÁTHATATLAN FILMEK KLUBJA a Ludwig Múzeumban:
http://www.gothic.hu/filmek_lathatatlan2008.html
- 2008. február 15. péntek, 18h - ALEJANDRO JODOROWSKY: La Cravate / A nyakkendő Jodorowsky 2006-ban egy németországi padláson megtalált, első pantomimfilmjét (Thomas Mann Az elcserélt fejek /Die vertauschten Köpfe/ című műve alapján) 50 év után most láthatja először a közönség. Bár a rendező leginkább filmes karrierje izgalmas kezdetének tartja a La Cravate-ot, egy jól sikerült indulásnak, e rövidfilm-remeket annak idején Jean Cocteau méltatta. A főszereben a fiatal, 28 éves Jodorowsky látható.
JUAN LÓPEZ MOCTEZUMA: The Mansion of Madness / Őrültek háza Mint egy Monty Python film, amelyet akár Fellini is rendezhetett volna
hallucinogének hatása alatt. A The Mansion Of Madness Juan López Moctezuma rendezői debütálása, amelyet Edgar Allen Poe Dr. Kátrány és Toll professzor módszere (The System Of Doctor Tarr And Professor Feather) című műve alapján készített. Az erős Moctezuma/Jodorowsky kapcsolat (Fando y Lis, El Topo) nyilvánvaló. Komoly szürrealista érintettségről tesznek tanúbizonyságot a kosztümök és a beállítások, az ápoltak és fogva tartóik véletlenszerű tettei. A film voltaképpen összerakja a bizarr alkatrészeket, és az apró darabokból az őrület egészének a természetrajzát adja. A Moctezuma hátteréül szolgáló Panic Movement-művekben általánosak a film központi karaktereinek irracionális cselekedetei és párbeszédei, valamint a rendkívül erőteljes teatralitás és az igazán meglepő végkövetkeztetések. (Ian Jane)
|
| | | | |
|