|
Legfrissebb hozzászólások (263 - 282) (Témakör: Daath bölcsességgenerátor)
| | | | | | | | | | Kell olyan órákat teremtenünk, amikor nem a lábunk elé, hanem a csillagokra nézünk, hogy megpillantsuk a valódi útirányt és távlatot. Az ember egy sűrű erdőben lehet, hogy a csak a következő fát látja, de ha nem veti a tekintetét a sarkcsillagra, nemhogy az erdőből nem fog kitalálni, de még a következő lépését sem tudja jó irányba megtenni. - Müller Péter Boldogság c. könyvéből
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Vajon félelmeink vagy reményeink milyen nívójú jóslatok? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Ami majdnem az, az nem az.
(ismeretlen) |
| | | | |
| | | | | | | | | | "Ami nincs meg fent, azt ne keresd lent!"
(saját) |
| | | | |
| | | | | | | | | | "korábban a zene a maga kibogozhatatlan akusztikai-érzelmi-matematikai arányaival és évezredes kulturális mémjeivel a szellem gyönyöre és eksztázisa volt, úgy ma a mai zene kommercializált változata a maga 60 Hz-es lábdobjaival és keleties, statikusan monoton, vesére ható az adrenalin- termelést fokozó akisztikai masszázsával a test és a lélek hétvégi szabadulásának kívülről stimuláló fogyasztói praxisává vált, azaz a "kiszállás művészetének" újabbkori technikájaként jelenik meg a fehér ember világában."
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Nesze semmi, fogd meg jól. |
| | | | |
| | | | | | | | | | "It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom is what it is, okay?. Keep that in mind at all times, thank you." Bill Hicks |
| | | | |
| | | | | | | | | | minden mindig egyszer kivéve ha! 8) |
| | | | |
| | | | | | | | | | de nefeledd. Minden hullám megtörik egyszer. Mindig van másik part, kivéve ha az óceánon csak egy sziget van. |
| | | | |
| | | | | | | | | | az elektromágneses hullámok az őket alkotó tér változását jelképezik, ha pedig nincs változás, nincs hullám sem
mintha ez egy általános törvény lenne az életre :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | az ellenségem ellensége:a b.. bzdmeg mondtam én valamit? lassan már vakon kellene hinni ilyen dolgokban hogy igaz legyen. ha sokáig maradok itt le is lőnek! |
| | | | |
| | | | | | | | | | A Vedanta-sútra első aforizmája az atháto brahma-jijnásá: Az emberi létformában az embernek az Abszolút Igazság felől kell tudakozódnia. |
| | | | |
| | | | | | | | | | "Képzeljék el, hogy művészek. Ha le akarnak festeni egy szép rózsát, meg kell ragadniuk az ecsetet, a palettán ki kell keverniük a megfelelő színeket, és erősen koncentrálniuk kell, hogy a festmény szép legyen. A kertben azonban nemcsak egy rózsát látunk, hanem ezret és ezret, virágba borulva. A természet festette valamennyit, rendkívül művészi módon. Mélyedjünk el egy kicsit jobban ebben a témában. Mi a természet? A természet mindössze egy működőképes rendszer, energia. Valamiféle energia működése nélkül hogyan tudna a rózsa olyan csodálatosan szirmot bontani egy bimbóból? Kell, hogy legyen valami energia, ami működésbe hozza s ez Isten energiája. Olyan észrevétlenül és sebesen működik azonban, hogy nem vagyunk képesek felfogni. Az anyagi energiák látszólag maguktól működnek, de a valóságban mindig valamilyen értelem áll a háttérben. Amikor festünk egy képet, mindenki láthatja, hogy dolgozunk. Az eredeti festményt, a valódi rózsát ugyanígy számos energia hozza létre. Senki ne gondolja, hogy a rózsa magától keletkezett! Nem. Semmi sem keletkezik magától. A rózsát a Legfelsőbb Úr energiái alkották, s ezek az energiák olyan észrevétlenek és olyan művésziek, hogy hatásukra ez a szép virág egyetlen éjszaka alatt nyílik ki." |
| | | | |
| | | | | | | | | | "Van egy szép, régi történet egy rabbiról, akitől megkérdezte egyik tanítványa: Azelőtt éltek olyan emberek, akik színről színre látták Istent; miért nincsenek ma is ilyenek? Mire a rabbi így válaszolt: Mert ma senki nem tud olyan mélyre hajolni. Bizony, le kell hajolnunk valamelyest, ha a folyamból akarunk meríteni."
C. G. Jung |
| | | | |
| | | | | | | | | | Remelem nem fog senki ezert utalni, de nemreg toroltek egy illetot a daathrol, mert tul sokat jart a szaja:).(bocs Buddha) Viszont beirt O egy idezetet ide egy hete kb, amit en kimasoltam, mert nagyon megfogott.Most en irom le nektek.
"Azert vagy itt hogy mindent lass, ertsd a szot ,olvasd az irast.Azert vagy itt hogy mindent megtanulj, hogy az egbe szallj, s ne a porba hullj."
Koszi B. |
| | | | |
| | | | | | | | | | "Minden embernek, aki valaha volt, van vagy lesz, van egy dala. Ezt a dalt nem írta senki. Van dallama, van szövege. Nagyon kevesen jutnak odáig, hogy eléneklik a saját dalukat. A legtöbben attól félünk, hogy a hangunk nem elég jó hozzá, vagy a szöveg túl butuska, túl őszinte, netán túl fura. Így az emberek inkább megélik a dalukat."
mondjuk az utolsó mondatot nem nagyon értem:) |
| | | | |
| | | | | | | | | | burkus nem tudom ezt mire irod, szerintem ertelmes, vagy a forum iranyelveinek megfelelo hozzaszolast nem torol innen ki senki, orulne(n)k ha kifejtened bovebben a mondandodat! szoviccnek jo volt, de nem a pszichedelikus viccek topikba irtad, ugyhogy gondolom nem is annak szantad! |
| | | | |
| | | | | | | | | | "My music is limited to certain elements of sound and there are many calm repetitions. There is also much prolongation of a single sound. I think silence and the prolongation of sound is the same thing in terms of space. The only difference is that there is either the presence or absence of sound. More important is whether the space is "living" or not. Our [Japanese] sense of time and space is different from that of the West. For example, in the Shinto religion, there is the term 'imanaka' which is not just the present moment which lies between the stretch of past eternity and future immortality, but also the manifestation of the moment of all time which is multi-layered and multi-dimensional .... I would like it if the listener could abandon all previous conceptions of time and experience a new sense of time presented in this music as if eternal time can be lived in a single moment." Somei Satoh |
| | | | |
| | | | | | | | | | "If you let it, it supports itself. You don't have to. Each something is a celebration of the nothing that supports it. When we remove the world from our sholders we notice, it doesn't drop. Where is the responsibility?"
John Cage - Silence |
| | | | |
| | | | | | | | | | "The Buddha taught that anyone willing to follow a practice-path including correct philosophical understanding, concentration, meditation and emotional clarification will eventually realize this truth (selflessness) and become liberated from ego suffering. This means being liberated from destructive habitual emotional reactions such as anger, shame, jealousy and envy. With practice, we enlighten our philosophy, transform our psychology, develop genuine insight, and can finally live life in awe-filled appreciation for the sacred gift that it is."
http://www.mondozen.org/resource_library/documents.htm
Training manual |
| | | | |
|