|
Legfrissebb hozzászólások (2113 - 2162) (Témakör: LSD, út az igazi tisztasághoz?)
| | | | | | | | | | Add meg neved címed telefonszámod, szüleid címét és telefonszámát, személyigazolvány számod és akkor feladok egy kilóval a legjobból póstán.
Jólesz?:) |
| | | | |
| | | | | | | | | | lsd cutting pedestal.... ezel kinyírtál asszem:DDD |
| | | | |
| | | | | | | | | | lsd cutting pedestal?:D
elvileg ez egy biztonságos trippelést támogató site, egy barátommal utazásra készülünk, de az ember beadta a kulcsot már lerendeztük a pecót is meg mindenek..
nem tud valaki szellemi utazás üzemanyagot? (remélem nem kell törölni,fontos lenne..) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Eretnek: En is a te velemenyeden vagyok. Mindennek oka es szerepe van ebben az univerzumban, legyen az a hold vagy legy vagy agy :)
Deeptrip:
`Googelben keresgeltem de nem talaltam semmi hasznos dolgot. Bar nem hiszem h barki is tudna amugy mindenki halott volna rola. Nem igaz?` Tifo
`Hát akkor úgylátszik én 10%-nál többet használok, mert találtam magyarul is, parancsolj:
http://www.kfki.hu/chemonet/hun/teazo/miert/m99/agy.html` Deeptrip
Hat igen, koszi ez tenyleg tele volt HASZNALHATO INFORMACIOKKAL.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Fogod a bélyeget, ráhelyezed az LSD CUTTING PEDESTAL-ra, aztán bekapcsolod a vákuumprést, hogy ne tudjon arrébb mozdulni, addig a másik kezeddel lapátolsz némi szenet a kazánba, hogy a gőzturbina ne álljon le, elforgatod a plazmavágó szelepét, aztán taposod a pedált, hogy az végighaladjon a papíron. Ez itt kritikus pont, megfelelő ütemben kell ugyanis tapodni a pedálokat, és ha elrontod, a papír felgyűrődik és akkor már csak kisollóval lehet tenni valamit az ügy érdekében:)
|
| | | | |
| | | | | | | | | | a végén még kiderül, hogy egy komplett labor kell egy papír kettéválasztásához :D
acid rain: amikor téped, háromszögekre vagy négyzetekre téped? |
| | | | |
| | | | | | | | | | az még elmenne, hogy 5%-ot használsz gondolkodásra, tudatosan, de a többi is működik aktívan. de ez se így van. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Nem vicceltem, én tényleg egy mozdulattal kettétépem. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Tényleg ilyen nyomasztó probléma kettévágni egy darab papírt?:) Azért leírom én is. Kiss Olló. Úgy célszerű, hogy a végén két kis háromszöget kapjál.
Tifo ez hogy az agyad 5%-át használod ez tényleg humbug. Ha így lenne, 95%-al kisebb, egyszerűbb agyunk lenne, a természet nem csinál olyanokat hogy növeszt egy fajnak egy hasznos agyat, aztán még hozzárendel 95% felesleges agyat ilyen "majd jó lesz valamire" alapon :)
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Hali! Lapot kettévágni ,nem egyszerű , én már kétszer csináltam ,teljesen tisztán ,de kell hozzá türelem. Egyébként most már van direkt ehhez kisollóm, a fiókomban találtam, (Mi a káosz ? Az ami ott van xD ) összecsukható , tényleg pici . Made In China. Azon gondolkodom, kellene hozzá egy csipesz is ,mert megfogni a darabokat ,az sem könnyű ,mert pici. Nameg ha izzad a tenyered, ujjad.. Cérnakesztyű is kell. :D Mire találták ki ezeket ha nem erre ? xD
Van egy barát-barátnőm aki egyszerűen kettéharapta ,és bedobta a másik felét a társa szályába ! :D
dj30
|
| | | | |
| | | | | | | | | | fear and loathing stílusban;D |
| | | | |
| | | | | | | | | | nem vagy valami precíz :D |
| | | | |
| | | | | | | | | | Összehajtod, kettétéped. Ennyi :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | saroktól sarokig vágd ollóval |
| | | | |
| | | | | | | | | | Narancs, ha pörgős vagy ultra nyugis helyen toljátok akkor sztem elég lesz a fél.
Valami kis, lehetőleg egyenes ollóval vágd szét és próbáld csak a két ujjhegyed között fogni közbe a papírt. Jó kis kihívás tud lenni szokatlan kornyezetben! :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | annyira szerintem nem számít, hogy felezed. egy papír általában korrekt, de ez elég változo szvsz. szal van akinek negyed, van aki megeszik egy felet/negyedet és még eszik rá. van aki bánja, hogy nem evett egy harmadikat:) set függő, meg, hogy miket próbáltál már és milyen volt. meg te függő.
de fél jó szokik lenni. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Üdv! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy aki elsőnek próbálja, aki a LSD-t annak elég egy fél bélyeg? És ha igen akkor a bélyeget, hogy felezzem meg?Mármint ha kézzel tépem szét, nem mard a kezemen a hatóanyag?
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Googelben keresgeltem de nem talaltam semmi hasznos dolgot. Bar nem hiszem h barki is tudna amugy mindenki halott volna rola. Nem igaz? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Tifo kezd azzal, hogy utánanézel a dolgoknak. Ez az agyunk 5-10%át használjuk csak téma humbuk és volt is (asszem) itt róla szó.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Hulye kerdes de nincs valakinek otlete hogy hogyan tudnam az agyam 20-30%at hasznalni a mostani 5helyett??? Kicsit megegyszerusitenem az eletem:) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Szerintem a kutya ott van elásva, hogy a tanulás folyamatát nem értjük eléggé, azaz nem tudjuk pontosan, mi is a tanulás. Vannak persze egyszerű esetek, pl. ha bemagolsz egy menetrendet, akkor lexikális tudást nyertél. De pl. ha megtanulsz görkorizni (segítség nélkül), akkor mi is történik? Az agyad valahogyan rendszerezi a bejövő információkat, úgy dolgokat próbál ki, ezeket értékeli, kombinál stb. Neked pedig tudatosan fogalmad sincs, mi hogyan történik, csak mész. Olyan is van, hogy sokáig nem fejlődsz valamiben, de aztán ugrásszerűen igen (pl álmodban gyakorolsz valamit, felébredsz, és utána már tök jól csinálod). Tehát mondhatod azt, hogy valaki semmit se tanult abból, hogy minden héten berúgott, de lehet, hogy eljön az a pillanat, amikor hirtelen rájön, hogy neki ez nem kell, és abbahagyja. De azok az előző esték kellettek ahhoz, hogy ez megtörténjen.
A másik dolog, hogy mi is a tudás tulajdonképpen? Új információ? Mert a részeg embert is folyamatosan érik új infók, tehát tanul ? Az is lehet, hogy nem emlékszik rá, de a hatás már ott van az agyában. Vagy a tudás olyan infó, ami "jó"? De ki dönti el, mi a jó? Lehet, hogy neked jó az, hogy bemagolod a menetrendet, de más meg kiröhög, mert ott az elvira. Vagy szerinted jó az, ha rájön a másik, hogy berúgni rossz, de ő meg azt gondolja, hogy az a jó, ha berúg minden héten. Vagy a jó tudás az, aminek gyakorlati haszna van? Ez se mindig egyértelmű. Mi a haszna annak, ha tök jól tudsz beszélgetni másokkal, de sose mész sehova? Vagy ha bemagolod a miskolci menetrendet, de sose mész Misckolra. Az is lehet, hogy a tudás rossz hatással van rád (mint vki említette). Pl. bekerülsz egy szektába, egyre többet tudsz meg róluk, a vallásukról, de közben meg elhülyülsz.
A harmadik, amit megemlítenék, az az a jelenség, amikor nem nyersz konkrét tudást (akármi is az :), de a folyamatnak közvetve haszna van. Pl. amikor keresztrejtvényeket fejtesz, vagy más módon dolgoztatod az agyad, hogy frissebb legyen, avagy olyan technikákat próbálsz, amivel a tanulást tudod felgyorsítani (pl. képeket rendelsz szavakhoz), azaz a tanulási folyamatot javítod fel, illetve az agyad kapacitását növeled. Vagy amikor a tapasztalattal új csatornák, lehetőségek nyílnak meg benned, ily módon később sokkal többféle infót tudsz befogadni. Pl. amikor utazol, majd utána olyan dolgokat látsz meg a világban, amit addig nem. A trip alatt lehet, hogy nem tanultál semmit, de később nagyobb lesz a "sávszélességed" a világ felé. Mintha kapnál egy új érzékszervet, és először nem tudsz vele bánni, de szép lassan belejössz. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Szerintem lehet egyrészt cél nélkül, másrészt közvetlenül a szer hatása alatt tanulni. Ha kijelentjük, hogy a felismerés is egyfajta tanulás.
"Ez a gyarapodási folyamat ráadásul teljesen bizonytalan módon történik: sem elöre kitüzött céljaira, sem késöbbi felhasználhatóságára nem utalsz."
Az alapkutatás sem a praktikus tudás megszerzéséről szól, de mégis nagyon fontos. Gyakran csak évtizedekkel később derül ki, hogy a nyert tudás mire használható fel.
Nah belepofáztam, valójában abból az önző okból, hogy visszakapcsolódjak valahogy a topik folyásába. Hehe. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Airborn:
Mondjuk tanulhata azt, hogy ezzel a társasága középpontja lehet, vagy hogy így elismerést válthat ki a többiekből. Az, hogy vmit tanult az ember, az nem biztos, hogy pozitív dolog. Idővel reméljük felismeri az illető, hogy lehet ezt máshogy is csinálni...
Gén:
Igazad van, tényleg túl általános vagyok, és önkényes a fogalom meghatározása terén. De kérdem én, ha az adott szavaknak ilyen jelentéseket adsz, akkor nem működik? Szerintem nagyon is működik. Ha visszább veszünk, és leredukálom magam az értelmező kéziszótárak szintjére, akkor nektek van igazatok. Én tanulás alatt rengeteg dolgot értek. Az egyszerű memóriába elraktározástól ("hű én ezt képet már láttam itt és itt!), a leghétköznapibb jelentéséig (meg tanulom ennek a könyvnek a tartalmát). Ha az általatok felállított keretrendszerben maradunk, hogy a tanulás mindig tudatos, pozitiv, előre meghatározott célal történik, akkor persze dobhatom az elméletem a francba. :)
Be kell látnom, hogy dobálózhatunk bármilyen példával, azt addig csűröm-csavarom amíg vmi megtanult dolgot felfedezek. Önigazolásokat keresek, amik az én szabály rendszeremben működnek, a tietekben nem. Beszéltem deeptrippel msnen, és abban maradtunk, hogy az élet egy folyamat (számomra végtelen), amiben végig tanulunk. (Ha tudod pontosan, akkor írd be, mert én már alig emlékszem.) Hogy mindenből, meg hogy állandóan, azt meg belül döntse el mindenki.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Orion.: De hát amíg önkényesen határozod meg a fogalmakat, addig nemhogy cáfolni, de egyáltalán véleményt sem lehet cserélni a témáról. Ilyenkor azért minimum illik egyeztetni egy értelmezö szótárral, még ha nem is a tanulás témájával mélyebben foglalkozó területek (pld. pedagógia, kognitív pszichológia, mesterségesintelligencia-kutatás) fogalomrendszerével és nyelvezetével. A "tanulás" általános meghatározásaiban a "tudás megszerzése" szerepel valamilyen formában. A te példádban túl automatikus módon gyártódik a tapasztalati alapú élmény-információból a "tudás". Ez a gyarapodási folyamat ráadásul teljesen bizonytalan módon történik: sem elöre kitüzött céljaira, sem késöbbi felhasználhatóságára nem utalsz. A tanult dolgok ismételgetését inkább gyakorlásnak hívják, és bár a "tudás anyja", de inkább memóriafenntartófunkciónak, mint az elsajátítás elsödleges módjának tekinthetö. Két másik fogalomkapcsolatot pedig szerintem túl általánosan határozol meg: 1) igen, tapasztalatból is lehet tanulni, de nem minden tapasztalás=tanulás; 2) igen, utánozva is lehet tanulni, de nem minden utánzás=tanulás. Az implicit tanulás példája pedig azért sántít, mert a te esetedben explicite kijelented, hogy tanultál, viszont nem tudod meghatározni, hogy pontosan mit is? A gyakori élményismétlés (pld. a seggtörléses példa) ellenérveként fel lehet hozni a tanulási görbe fogalmát is: a sokadik ismétlésnél már gyk. zéró a tanulás.
A "szeres" példára visszatérve: a pszichedelikus élménynél tulajdonképpen az utólagos élményfeldolgozás lehet az a tanulási szakasz, amiben az élmény tudássá alakítható. De ez nagyrészt egy tudatos, munkaigényes folyamat: a pontos visszaemlékezés a történtekre, a felbukkanó szimbólumok értelmezése, a saját érzelmek és viselkedés okainak feltárása, stb. Amennyiben ez a szintézis - a tripélmények visszahozása és a tanulságok beillesztése a szokványos tudatállapotba - tartós és pozitív változásokat eredményez a gondolkozásban/viselkedésben, akkor azt már lehet tudás megszerzésének hívni. De ezek hiányában igencsak alaptalannak tünik - számomra legalábbis - tanulásként utalni a puszta élménytöbbletre. A sok iskolapadban ülés nem egyenlö a tanulással. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Az, hogy valaki mindíg leissza magát az maximum egy korábbi "tanulás" eredménye, nem az aktuális lerészegedésé. Szóval még csak azt sem tanulja meg, hogy nem jó, amit régebben tanult (hogy ki "kell" ütnie magát) Tehát akkor mit tanult ebből az esetből? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Nem feltétlen mi tanulunk abból amit teszünk... Ehhez jön a jól ismert mondás hogy lehet az az életünk értelme, hogy másoknak elrettentő példával szolgáljunk. Tanulni csak úgy tanul az ember ha a tudatánál van. síkrészeg, vagy totálkész ember nem képes abban a helyzetben, ahogy sok másra sem. Hogy állandóan tanul-e az ember "józan" állapotban? Nem feltétlen, ahogy nem mindenre emlékszik az agy sem. Tanulás alatt pedig azt értem (személyes vélemény) amivel egy adott helyzetben könnyebb dönteni 2 vagy több választási lehetőség közül. szubjektíven biztos, objektíven viszont nem feltétlen helyes irányba. (magyarázat: attól még hihetjük hogy a választásunk a jót szolgálja, hogy később kiderül az ellenkezője) a tapasztalás annyival több a tanulásnál (szintén szubjektív vélemény) hogy ebbe a továbbiakban lényegtelen dolgok, mozzanatok, gondolatok is beletartoznak. (pl.: álltalános dolgok) |
| | | | |
| | | | | | | | | | deeptrip:
Semmi esetre sem akatalak megsérteni, maximálisan tisztelek a véleményeddel együtt! Szerintem azért nem egyezik a véleményünk, mert mást értünk tanulás alatt. De akkor hagyjuk, ha nem szeretnéd folytatni.
Airborn:
Na ez egy jó kérdés, hogy abban a párórában mit tanult. Az, hogy vki mindig leissza magát megint csak egy tanulásnak az eredménye, ezer féle motivációval.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Orion nem kényszerítelek semmire se. Ha ilyen dolgokat állítasz akkor előfordul, hogy más nem így gondolja. A hitetlenkedő jelző sértő és az is, hogy a példámat gyakorlatilag 1mp alatt lerendezed és mondasz egy sajátot amire illik az elképzelésed. Elbeszélünk egymás mellett.
Szerintem, amiről te beszélsz az egyszerűen ennyi: mindenből lehet tanulni.
Az állandó szó használata nem szerencsés, főleg pszichedelikumok kontextusában. Ebből más levonhat olyan dolgokat, hogy dobjunk be 5 papírt és majd tanulunk belőle vagy amit gén írt, hogy utólag rálehet mondani MINDENRE, hogy tanultam belőle.
Ha levágod az ujjad abból is tanulsz kérdés, hogy mit és milyen áron. Ilyen formában a tanulás szó felszínes lesz és elveszti értelmét. Ha valami ennyire bonyolult az nekem már nem stimmel, sajnálom, ha neked ez hitetlenkedés nem tudok vele mit kezdeni.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | igenigen ilyen esetekben nekem pl előbb jut eszembe, hogy csupán józanész és gondolkodás, minthogy a konkrét tapasztalat. (persze a "józanész" is a korábbi tapasztalatokra épül, tehát tényleg jön a mindehétenszétisszamagtá csakazért dolog.) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Szerintem ennyire ne rugaszkodjunk el a szerektől. Vegyünk inkább egy olyan példát, hogy mi van, ha valaki koki-részegre issza magát és reggel úgy kel fel, hogy az utolsó, amire emlékszik az estéből, ahogy lehúzott egy felest. Mit tanult a feles és az ébredés között? Semmit! Mit tanult (utólag!) az esetből? Jobb esetben azt, hogy nem szabad így/ennyit inni, rosszabb esetben szintén semmit és 1 héttel később megismétli.
Furcsa lenne, ha mondjuk valaki minden héten taccsra inná magát, majd azt mondaná, h semmi gond, mindíg tanultam belőle |
| | | | |
| | | | | | | | | | és ráadásul a legalapvetőbb formája. az olyan dologba kezdtem bele ami nem is érdekel igazán pedig valóban jó példája a hosszú távú "leckéknek", amik így közvetett módon jönnek át. de nem alkotok véleményt, csak megjegyeztem, no offense! |
| | | | |
| | | | | | | | | | Most arra kényszerítesz, hogy a hitetlenkedő kérdéseid miatt irjak egy rakás rizsát. Amúgy a hitetlenkedő kérdések nem egyenlők a cáfolással. :) Kezdjük. Természetesen van egy rakás hiba amiket elkövetek és látszólag semmit se tanulok. DE vegyünk egy jellegzetes példát. Engem nagyon könnyű rá venni a nem tanulásra. Szerdán 3 UVém lett volna, egy betűt sem tanultam, és az előtte lévő este is ahelyett, hogy legalább az egyikre tanultam volna, fogtam magam elmentem a Gödörbe inka szertartást nézni, aztán meg reggelig pin-pongoztam egy házibuliban. Hulla voltam, egyikre sem mentem be. Ez párszor már előfordult. Ebből mit kellene tanulnom? Én azt tanultam, hogy egy olyan dologba kezdtem bele, ami nem is érdekel igazán, ezért abbahagyom. Mások szerint meg megkéne tanulnom beseggelni az anyagot. Tanultam vmit, csak nem azt amit mások elképzelnek.
Közvetetten igen, a létezés miatt tanulunk. Jó azért feltételezem, hogy nem üvegbúrába vagy zárva és műanyagcsöveken táplálnak.
Sose mondtam, hogy okosabbak leszünk minden tanulással. Velem rendszeresen előfordul, hogy pár idegennyelvű szó jelentését összekeverem, és rosszul rögzül. Tanultam, de nem lettem okosabb. Biztos vagyok benne, hogy attól, hogy vki egyre gázabb lesz (mások értékrendje szerint), az is tanulás eredménye. Ha egy 15 éves kissrác a valósszerűtlen frizurája mellé, a szemét is elkezdi festeni, az a tömegkommunikációból jövő információ miatt van, és a barátai utánozza. Tökéletesen működik a tanulás képessége. Megtanult vmit, hisz az utánzás a tanulás egyik formája.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Te még nem láttál olyan embert, aki nem tanul a hibáiból? Te magad nem követsz el bizonyos dolgokat ugyanúgy még akkor is ha előtte/utána tudod nem így kellett volna? Miért tanulna az ember állandóan? Azért mert állandóan létezik? Nemár. Akkor ennyi erőből azt is mondhatnám, hogy aki állandóan tanul az állandóan okosabb lesz. Erre kíválóan rácáfol sok-sok ember, aki egyre gázabb lesz. Mivan ha valaki nem képes megtanulni valamit?
Az állandó létezés-tapasztalás lánc oké azzal semmi gond erre utólag jöttem rá. Az állandó tanulás nem stimmel szerintem és erre számos példa látható a világban ezért nem tudom honnan jött ez. |
| | | | |
| | | | | | | | | | létezés-> tapasztalás-> tanulás-> változás
Nekem ez tök egyértelmű, szerintetek ez miért nem így van? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Az állandó tapasztalás a puszta létezésből fakad. De akkor ezt hagyjuk is.
Na akkor cáfoljál rá légyszives. Gondolom tisztában vagy vele, hogy a tanulás nem mindig tudatos. Miért kéne látványosnak lennie egy-egy tanulásnak? Nem lehet, hogy csak te nem veszel észre semmit?
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Áhh nem is ez a jó kérdés. Szóval a tapasztalást hagyjuk, inkább a kérdés honnan veszed, hogy van állandó tanulás?
Erre bármikor rácáfol egy ember, aki nem tanul a hibáiból. |
| | | | |
| | | | | | | | | | "Na most miből fakad az állandó változás? Az állandó tanulásból. Miből fakad az állandó tanulás? Az állandó tapasztalásból."
És miből fakad az állandó tapasztalás? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Hű, ezt benéztem, azt hittem direkt az alvás megszínesítése miatt lett bevéve. De ez nem befolyásolja a véleményem. Azáltal, hogy véletlenül felfedezte, hogy harmad bélyeggel milyen álom dús az alvás, az egy tapasztalásból levont következtetés, ami nálam tanulásnak számít.
Amúgy, ha általánoságra nézzük:
Igen valóban azt gondolom mindenből tanulunk. Te magad írtad, hogy nincs hegy, csak állandó változás van. Na most miből fakad az állandó változás? Az állandó tanulásból. Miből fakad az állandó tanulás? Az állandó tapasztalásból.
És én ezt a 100 ezredik seggtörlésre is igaznak találom. Lehet újat már nem tanulsz belőle, de a régebben tanultakat megerősíti a 100 ezredik cselekvés. Csak ezt mi már szimpla megszokásnak vesszük. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Nem konkrét esetre utaltam, hanem a "mindenböl tanulunk" frázisra. Ha ez utólag minden élményre ráhúzható, akkor nem meggyözö érv. De az adott esetben pld. mi is volt a "számítása", ami bejött? |
| | | | |
| | | | | | | | | | A válaszom: nem. De kipróbált vmit, bejött a számítása, ergo tanult vmit.
Amúgy ez már az élmények válogatás nélküli habzsolásának számít? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Orion.: "Mindenből tanulunk. Van amiből többet, van amiből kevesebbet."
= az élmények válogatás nélküli habzsolása, "tanulás" ürügyén? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Erebos a kommentjeid 90%-át magadnak is mondhatnád, sztem érdemes lenne. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Mindenből tanulunk. Van amiből többet, van amiből kevesebbet.
Emlékszel? Nem olyan rég rajtad is értetlenkedtünk. |
| | | | |
| | | | | | | | | | hatástalan? szerintem ez pocsékolás. tanultál valamit ebből az alvós tripből? ha intetnzív álmok kellenek akkor b12 meg csokoldáé elalvás előtt. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Gén: Tud e olyan csípős burritót csinálni, amit még ő sem bír megenni:) - Asszem Eric Cartmen.
A bibliában isten itt-ott mindenható, máshol meg nem igazán:
Mát. 19,26 "Jézus pedig rájuk tekintvén, monda nékik: Embereknél ez lehetetlen, de Istennél minden lehetséges."
Bir. 1,19 "Vala pedig az Úr Júdával, és kiűzé a hegység lakóit; de a völgy lakóit nem lehetett kiűzni, mert vasszekereik voltak."
Itt megint előjön amúgy, az isteni millióféleképpen értelmezhetőség. Ha istent egy teremtőnek látod, akkor jogos a kérdés. Ha egy kísérletező, rendező, sőt millió érdekkel bíró folyamatnak (természet) akkor meg értelmét veszti.
Mézecske: Nietzsche azt mondta, hogy minden emberi cselekvésnek a mozgatórugúja az unalom, és ha így nézed, tényleg misztikus fogalom, belőle születtek zseniális zenék, festmények, stb.
Én csináltam már olyat, hogy bedobtam harmad bélyeget, aztán lefeküdtem aludni, mert 1 óra múlva is hatástalan volt, nem ébredtem tripre, viszont elképesztő álmaim voltak a 8 órás alvás során. Már vagy 5-6 éve volt a dolog, de a mai napig élesen emlékszem rá, maga az álom is a szokásosnál 500%-kal valóságosabb volt, teljesen éberen gondolkodtam benne. Nagyon mesebeli álom volt, valami bensőséges, árnyas erdőben voltam, valami moha nőtte kis fakunyhóban és a környékén. Ilyen erdei manókkal nyomultam, segítettem nekik gyógynövényeket gyűjteni, meg jött valami szörny, ami elől a kunyhóba menekültünk, és belülről tartottuk az ajtót, nehogy betörje, de a szituációban semmi veszélyes és ijesztő nem volt, teljesen rutinszerű "megint itt van ez a nyavajás szörny" érzés volt. Nagyon részletgazdag, éles és emlékezetes varázs-álom volt.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | ha te el tudsz aludni az első fél óra után... :D |
| | | | |
| | | | | | | | | | ...vagy annak tálalsz... :+)
Erebos, szerintem ez nem annyira off. Igazán tiszta talánakkor voltam, amikor nem voltam egyáltaláneg kicsit se tudatos, ez meg emlékeim szerint egy elesdézéssel jött létre. Jó lenne egyszer szerelemben, bizalomban ezt megélni. Például együtt összefonódva elaludni, bevenni a mannát és bedurranva egymást nézve ébredni. valaki próbált már ilyesmit? Mármint elaludni trippel szájában és betépve éledni? |
| | | | |
| | | | | | | | | | Az tökéletes, amit annak találsz. |
| | | | |
|