|
Legfrissebb hozzászólások (1433 - 1442) (Témakör: Daath bölcsességgenerátor)
| | | | | | | | | | A pont egy axióma, ezért nem lehet "definiálni", Euklidész igy jellemzi:
" Pont az, ami nem osztható részekre."
Ebbe gondoljatok bele...!!!
( ugy értem , hogy a "pont most"-tal egy tetszőlegesen rövid / de nem végtelenül rövid! /, véges időintervallumot adsz meg, nem pedig egy részek nélküli idő(/tlen)egységet) |
| | | | |
| | | | | | | | | | szerintem a jelen is pont szoktuk is mondani:
pont most
: ) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Igazából csak a jelen létezik. Nincsen egészen objektív múlt, mindenki máshogy emlékszik, mivel a jelent önmagában mindenki máshogy éli meg. A jövő pedig a jelen vágyai, elképzelései, mert mire bekövetkezik, azonnal jelenné válik, majd múlttá (emlékezetté). Azt a pillanatot nevezzük jelennek amikor a jövő múlttá válik. |
| | | | |
| | | | | | | | | | " jelen az a kiterjedés nélküli pillanat"
pontosítanék, az időtlenség kiterjedés nélküli, egyenlő a ponttal. Az idő viszont részekre osztható (múlt jelen jövő). Idő és időtlenség, múlandóság és örökkévalóság, azonban nem választahtó szét, mivel relativ fogalmak, nincs egyik a másik nélkül. |
| | | | |
| | | | | | | | | | "A jelen az a kiterjedés nélküli pillanat, mely elválasztja a végtelen múltat a végtelen jövőtől. - A jelen az a kiterjedés nélküli pillanat, melyben emlékeket lapozgatok a múltról és elképzelem a jövőt. Az idő felosztása értelmetlen: Valami meg fog történni, valami megtörténik, valami megtörtént. - Jön onnan ami még nincs, azon keresztül aminek nincs kiterjedése, arra ami már nincs..." én |
| | | | |
| | | | | | | | | | Az önbizalom az a nyugodt, magabiztos érzés, ami orra bukás előtt eltölti az embert.
Dr. L. Binder |
| | | | |
| | | | | | | | | | Úgy hogy állandóan változó, és változóan állandó. |
| | | | |
| | | | | | | | | | A változás, átmenet az egyik állapotból a másikba. Sem a kiindulási, sem a végső nem marad meg hiszen a kör újra kezdődik. Akkor hol az állandó? Sehol |
| | | | |
| | | | | | | | | | füld=föld, bocsi nem rég ébredtem |
| | | | |
|