|
Legfrissebb hozzászólások (1413 - 1422) (Témakör: Mozi "másképp": a pszichedelikus filmek)
| | | | | | | | | | Az különösen vicces, amikor erre a kettősségre rátalálsz egy filmben, és utána ráébredsz arra, hogy ugyanez a kettősség megvolt a történelem kezdetétől fogva minden nagy művész alkotásaiban (csak addig nem vetted észre). Hogy végig minden ott volt az orrod előtt, csak te nem láttad, és úgy képzelted, valami odakint fog megváltozni, és majd attól... pedig csak te változol meg. Ha úgy tetszik, kinyílsz a valóságra.
a.world.full.of.wonders
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Én nem mondanám, hogy nagy horror rajongó lennék, mert túl komolytalannak tartom a műfaj nagy részét, de zölden Cronenberget nézni (most láttam a Dead Ringers-t) azért nagyon bejön. Pont mivel módosítatlan tudatállapotban nem tesznek ezek rám nagy hatást, így végre lehet élvezni a filmet. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Ez a Donnie Darko nekem hihetetlenül bejött. Mindenkinek csak ajánlani tudom, de meg kell néznem kicsit összeszedettebben is, ha értitek mire gondolok ;-) Majd utána válaszolnék ilyen részletkérdésekre. Most csak azt tudom mondani, hogy a film egyszerre ment két tudatállapotban, ahol az idõ, és az idõre vonatkozó természeti törvények is teljesen mások voltak szerintem, de ezt most nem tudom kibogozni... |
| | | | |
| | | | | | | | | | Írtátok többen, hogy szeretik H.P. Lovecroft írásait. Sikerült szereznem, egy Necronomicon című 1994-es filmet. Garantált horror trip! :) |
| | | | |
| | | | | | | | | | Én az időutazásba nem szeretek belegondolni, már a Terminátornál, meg a Vissza a jövőbe I-II-nél is jól megjártam :-)
Most elég, ha annyit megértek, hogy a téridő sokkal kevésbé szilárd dolog, mint amilyennek hiszem. Meg hogy a szerelem erősebb a halálnál. :-)
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Ma este a Birodalom utolsó része után, 23.55-kor portréfilm Lars von Trier-ről az MTV1-en. |
| | | | |
| | | | | | | | | | Igen, igen!!!
És közben beszélgetnek, de hogy mirõl, az nekem teljesen kiesett... Csak néztem, hogy mit mûvel. Az a jelenet nagyon ott volt... |
| | | | |
| | | | | | | | | | Érdekes, nekem igy utólag, sok ráalvás után a Santa Sangre az elsõszámú Jodorowsky film... Nem tudom miért különben, valahogy jobban megérintett.
Leadták különben a Mûcsarnokos filmkub elõzõ sorozatában (én akkor láttam). Na abban a sorozatban második alkalommal Tod Browning Freaks-ét, és a The Unknown-ját adták. Látta valaki õket? Csak mert azok is iszonyat bejöttek, azok is cirkuszban játszódtak, ott is voltak mindenféle nyomorékok, kéznélküli emberek, stb.
|
| | | | |
| | | | | | | | | | Jodorowsky: Santa Sangre
Végül is megvan angolul, természeresen zölden néztem meg. Hát azért a másik két film sokkal jobb volt. Ennek túl egyszerű a témája, és bár erős szimbolizmus van benne, és sok érdekes hangulati hatás, de akkor is az alapja csak egy szimpla sorozatgyilkosság. Kiváncsi vagyok, hogy mit jelképez szerintetek a szent vér. |
| | | | |
| | | | | | | | | | mantis,
100% aláírom amit a Partik népéről írtál; veterán underground-goásként ugyanezeket vettem le én is: a jóléreznimagunkat-on, fogyasztáson és bizneszen kívül egy nagy ürességet. A szervezők, DJ-k és partyarcok jenkistílusban körbenyalták egymást (vagyis végülis önmagukat). A KékPontos meg a szerzetes voltak még a legszimpatikusabbak, meg a Vajnai Etchnója. A két író nagyon kívül volt, ami tényleg jó kontraszttal mutatta, mennyire el tud rohanni egy szubkultúra (a kommercialitása ellenére).
DJ Naga elég csalódás volt, ahogy a McKenna-fordításai, partykultúra-szakdolgozata, etnobotanikai jártassága ellenére ilyen "tudatbefolyásolók, mint az alkohol meg... nemtom mindenféle kábítószerek" stílusban dumált. Remélem, hogy csak be volt tépve (vagy tudatosan próbált meg lemenni az átlagos partyarc-színvonalra?) és élőben intelligensebb [lásd "Party ajánló"-topic]. A Kenderdemón interjúvolták a Hír-TV:n de csak az utolsó pillanatban kapcsoltam be.
|
| | | | |
|